www.jagochpyret.blogg.se

Klantig..

Publicerad 2009-12-16 20:47:56 i Graviditeten

Förkylningen är kvar och det känns som om den vill stanna ett tag för att jävlas med mig:( Idag har jag legat och snorat på soffan och haft svårt att hålla ögonen öppna, är sjukt trött! Och när jag väl hållit mig vaken och försökt göra något så har jag bara klantat mig.. Har spillt ut en burk makrill i tomatsås på golvet, har även lyckats använda sås-sleven som katapullt så det var sås lite överallt i köket.. Och när jag skulle vara duktig och göra mitt julgodis så gick det ju inte riktigt som det skulle, gjorde som det stod i receptet men min kola ville INTE stelna! Så nu sitter jag i soffan igen och tänker inte vistas i köket nå mer denna dag och det förbaskade julgodiset får jag nog köpa!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-16 22:17:36

Haha låter inte som någon höjdare:S:D Jag får baka julgodis och skicka till dig:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela