www.jagochpyret.blogg.se

Julmat i mängder..

Publicerad 2009-12-25 11:11:01 i Graviditeten

Igår på Julafton bestod vår dag utav att äta mat;) Vi vaknade hos Andreas pappa och där blev det julgröt till frukost och sedan julmat till lunch, sedan for vi till Andreas mamma och såg Kalle Anka och sen ännu mera mat! Hade även julklappsutdelning hos båda två och fick fina paket från alla och ännu mera "platta" paket som gör det möjligt för oss att köpa alla prylar vi tänkt inhandla på IKEA:) Tror att Pyret i denna mage tycker om julen för hon/han var en riktigt livlig krabat hela julaftonskvällen, t o m svärmor fick känna några sparkar;) Men jag tror att hon/han gillar när Andreas tar på magen och pratar med henne/honom för då sparkar och boxar det som bara den! Passade även på att ta ett foto på magen igår eftersom det hade gått 25 fulla veckor! Den blir bara STÖRRE och STÖRRE, snart kommer jag att rulla fram;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-25 18:52:02

You're huge!:D

Postat av: carina

Publicerad 2009-12-25 22:58:02

Åhh va fin den e´!

Postat av: Sara Larsson

Publicerad 2009-12-26 14:22:43

åh anna jag blir rörd varenda gång jag får se kort på magen.. =)



jag vill också känna pyret sparka.. varför bor du i götet för?=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela