www.jagochpyret.blogg.se

Förkyld..

Publicerad 2009-12-14 13:35:12 i Graviditeten

Har åkt på en "härlig" förkylning såhär inför julen, huvudet känns som ett bowlingklot och snoret bara rinner:( Åhh va less man kan bli på detta, ryggen värker, magen blir bara större och större och nu ska man åka på en jäkla förkylning också, räcker det inte nu??? Det ekar i kylen och i skafferiet så jag måste få med mig min man till ICA när han slutat jobbet.. Lär ju ha bröd, mjölk och smör hemma, m.m.. Sen så lär jag köpa ingredienser till julgodiset som jag tänkt göra!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-12-14 17:03:42

Markus trök i sig hela burken med Rocky Road igår (HELA) så nu måste jag också baka nytt julgodis. Vad ska du göra för något?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela