www.jagochpyret.blogg.se

Vi är med barn..

Publicerad 2009-08-13 17:40:27 i Graviditeten


(5/8)

Den 5 aug efter många dagars skitväder med regn så var denna dag solig, en riktigt fin sommardag! Jag gick hem från jobbet tidigare för att jag var så himla trött, somnade t o m i vårat personalrum! Kom hem och la mig och sov några timmar, när jag vaknade så hade Andreas åkt iväg på träning, så jag bestämde mig för att ta ett test..

Efter 2 lååånga minuter visade testet att vi var med barn, började gråta och skratta samtidigt..Tänk att det gick på första försöket och att jag jag måste vänta tills Andreas kommer hem för att berätta nyheten!
Tänk att vi är med barn, helt overkligt och jättespännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela