www.jagochpyret.blogg.se

Vad är det som händer..

Publicerad 2009-08-13 18:40:05 i Graviditeten

Är extremt trött och det känns som om jag skulle kunna somna stående.. När jag kommer hem från jobbet strax efter kl.16 så lägger jag mig och sover några timmar, vid kl.20 går jag upp och är social mot Andreas och vid kl.22 är jag trött igen och vill sova.. Känns jättekonstigt! Har även blivit en riktig "bölare", gråter för allt! Spillde ut ett glas mjölk för några dar sedan och började gråta som ett litet barn.. Det är som att ha ständig "PMS"..

Sen får man ju inte glömma alla tankar som cirkulerar i huvudet.. Tänk om vi får missfall? Denna tanke är väldigt jobbig, men jag får nog lära mig att leva med denna oro i några veckor till iallafall.. Och om "Pyret" bestämmer sig för att stanna så kommer det säkert nya orosmoln.. Det är nog bara att lära sig att leva med oron, för den är nog här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela