www.jagochpyret.blogg.se

Nu vet våra föräldrar..

Publicerad 2009-08-13 18:15:44 i Graviditeten

(8-9/8)
Har berättat för Pappa, Mamma, Svärmor och Svärfar denna helg..
Var jättenervös när jag skulle ringa pappa (som var utomlands) men hade nog inte behövt vara nervös för han blev jätteglad! Sen var det dags att ringa mamma och hon blev också glad, hon tyckte att jag hade druckit väldigt lite vin sist vi sågs;) Andreas skickade ett mess till svärmor med "testet" och det dröjde inte länge förrän hon ringde upp, hon både skrattade och grät av lycka! Sen var det svärfars tur att få reda på nyheten och han blev också väldigt glad!

Så skönt att ha berättat det för dem! Skönt att kunna prata med mamma och svärmor om saker som inte Andreas kan svara på, för det dyker ju upp tusen tankar och funderingar.. Om det värsta skulle inträffa (peppar, peppar..) så är det skönt att ha stöd från flera och inte bara varandra! Och förhoppningsvis så får vi om några veckor berätta för våra syskon och resten av släkten, så nu håller vi alla tummar vi har för att "Pyret" stannar i magen och att vi får "skrika" ut vår lycka om några veckor!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela