www.jagochpyret.blogg.se

Skolstart. Nervös. Javisst.

Publicerad 2013-09-01 22:35:36 i Inlägg från mobilen

Nu är det dags att försöka få lite sömn, för imorgon är det skolstart för min del! Jäklar i gatan va nervös jag är, hur ska detta gå? I två år framöver ska jag plugga och slita mig i håret inför olika inlämningar och prov! Men klarar alla andra det ska jag också klara av det, så nu är det bara att bita ihop och köra på! Hoppas "JB" kommer snart så att jag får sussa några timmar innan det är dags att gå upp och köra igång det nya livet;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2013-09-02 06:39:50

Det kommer att gå toppen! Heja dig! Ring mig sen:) Stooor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela