www.jagochpyret.blogg.se

Note to self

Publicerad 2013-12-20 22:41:09 i Inlägg från mobilen

Idag startade jag dagen med att ta en lång sovmorgon, vaknade 10.17! Fick panik eftersom jag skulle ju ha hunnit med en massa grejer, men det var bara att börja med allt några timmar senare än vad jag tänkt;) Har slagit in julklappar idag och insett att det inte är alltför bra att slå in julklappar i oktober utan att sätta etiketter på dem.. Har fått öppna flera paket och slå in dem igen eftersom jag inte visste vem som skulle få dem. Så "Note to self" glöm inte etiketterna;) Imorgon är det julklappsshopping på schemat, vi har några klappar kvar. Så det är bara att ta några djupa andetag och ge sig ut i julklappshysterin! 

Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2013-12-21 14:30:53

Man lär sig av sina misstag.:-) skönt med sovmorgon! Vart höll barnen hus? Här hemma är det ju de som väcker en 99% av gångerna.:-) lycka till med julklappsstöket idag, hoppas det inte blir allt för mycket kaos! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela