www.jagochpyret.blogg.se

Sjukstugan

Publicerad 2014-02-13 12:13:29 i Inlägg från mobilen

Varit in en sväng på skolan, men är nu hemma igen med mina sjuklingar. Eveline sussar sött och Hugo ligger och kollar på "Kung Fu Panda". Denna film har gått varm de senaste dagarna. Själv ligger jag bredvid Hugo i soffan och försöker hålla ögonen öppna... Är trött, snorig, hostig, febrig och vill egentligen lägga mig i fosterställning under täcket och vakna upp när hostan, febern och snoret tagit slut! Men nu är man ju mamma och då är det bara att bita ihop. Men jag drömmer mig bort till när man var liten och blev ompysslad av mamma och pappa. Tänk vad bra man hade det:) Men nu är det jag som är mamman och nu är det min tur att pyssla om mina egna barn...

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2014-02-13 21:55:12

KRYA PÅ ER - Allihop !!
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela