www.jagochpyret.blogg.se

Bye Bye Hormonspiral!

Publicerad 2013-03-21 21:39:22 i

Den förbaskade saken (hormonspiralen) ville tydligen inte bo hos mig!?!? Så igår när den var halvvägs ute tyckte barnmorskan att jag skulle komma in så hon kunde avsluta jobbet och ta ut den åt mig! Har haft den i mig i 6 månader och den har bara ställt till med besvär.. Jag har haft ont, fått en massa finnar, varit arg som ett bi och blodat alldeles för mycket!! Vet att denna lilla sak funkar fantastiskt för vissa och det är ju jääättekul för er, men för mig har det varit 6 månader av plågor! Men nu är den iallafall borta, så nu är det bara att vänta och se hur nästa mens blir och om mina nya värktabletter hjälper mot smärtorna!? Fy fan vad det ska vara jobbigt att vara kvinna!!!

Kommentarer

Postat av: Limp

Publicerad 2013-03-22 08:31:29

Stackare. Ja, det ska tydligen vara ett helvete att vara kvinna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela