www.jagochpyret.blogg.se

Barnfria helger!

Publicerad 2013-06-30 21:55:50 i Inlägg från mobilen

Vi var ju barnlediga under midsommar (fre-sön) med och nu fick möjligheten att vara barnlediga fre-mån och vi tog den och åkte till landet! Haft det toppen hittills och det är så mysigt att bara få rå om varandra, även om vi saknar våra ögonstenar. Jag vet att folk har åsikter om att lämna bort sina barn och att vissa säger "man skaffar ju inte barn för att lämna bort dom"! Och till er vill jag säga, ni gör som ni vill och vi som vi vill;) Vi älskar våra barn, men för oss är det jätteviktigt att vårda förhållandet och varandra. Detta passar oss och vi är så glada att vi har nära & kära som gör detta möjligt för oss<3 Och imorgon kommer två väldigt lyckliga och kära föräldrar åka hem till sina barn och ge dom mängder av pussar och få höra om allt skoj de hittat på hos C&E när vi varit på landet:)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-01 09:04:41

Ni gör helt rätt!! Om ni har folk som vill passa barnen så njuuuuuuut för tusan. Skit i vad andra tycker, det är upp till var och en. Man blir bättre förälder om man får ha lite egentid tror jag :-) kram

Postat av: Tompa

Publicerad 2013-07-01 10:25:39

Så jävla rätt Anna!! Hoppas ni hade det mysigt och tog väl hand om varandra.

Postat av: mamsen

Publicerad 2013-07-02 02:57:08

Tänk att folk alltid ska tycka så mycket...skit i dom! Inte älskar man sina barn mindre för att man har möjlighet att lämna bort dem då och då, tror bara det är bra jag. Sen är det ju inte helt fel att få rå om dem heller<3<3<3

Postat av: C&E

Publicerad 2013-07-10 21:47:18

Vi är så lyckliga för att Ni vill ha "egentid ibland annars hade ju inte Vi fått egentid med våra goingar. Tänk va många som inte vill "låna" ut sina ögonstenar till farmor/mormor e så glad för att vi får vara betydelsefulla för dom. Kram farmor & E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela