www.jagochpyret.blogg.se

Hemma igen!

Publicerad 2012-07-05 05:34:33 i Inlägg från mobilen

 
I tisdags kom vi hem efter nästa 2 veckor på resande fot! Vi har haft det mysigt i Leksand/Gävle/Älgnäs och umgåtts med "min" tjocka släkt;) Hugo har busat med kusinerna och sina mostrar med respektive, lekt med mormor, gått promenader och åkt båt med morfar! Han har även hunnit med en "sleepover" hos sin gammelmoster (vi var på bröllop) och han har busat med gammelmomo och gammelmofa:) Han har haft det toppen helt enkelt;) Lilla prinsessan har charmat de flesta med sina leenden och har under dessa veckor blivit mer och mer människa:) Hon växer så det knakar och är en riktig liten knubbis;) Eveline gjorde även bröllopsdebut och var med när min kusin gifte sig, ett jättefint bröllop med en superduper fest som varade ända till kl.4 på morgonen;) Vi  hann även med att svänga förbi min bästis på hemresan och hennes goa ungar! Barnen är födda samma år som Hugo och Eveline, så vi har tajmat in det bra;) Trist att vi ska bo så långt ifrån varandra, men man får vara glad för de tillfällen som ges! Men nu är vi alltså hemma igen och igår firade vi svärmor på födelsedagen och idag ska prinsessan få sin 3-månaders vaccination! Så håll tummarna..

Kommentarer

Postat av: Ingis

Publicerad 2012-07-05 17:28:07

Tack för senast Anna o Andreas jättekul att ni kom till Lisa o Carlos stora dag. Sköt om Er
Många kramar
Ingis m fam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela