www.jagochpyret.blogg.se

Fixardag..

Publicerad 2012-07-09 19:56:46 i

Gårdagen spenderade vi på en golfbana! Vi kikade när farbror Johan tävlade och vi fick några extrasteg på stegräknaren på köpet;) Idag har vi haft en fixardag, Andreas har börjat med förrådet på baksidan och jag har målat lite.. Hugo har spenderat hela dagen hos sin farmor och Eveline har varit hemma, men hon har sovit nästan hela dan! Nu sitter vi framför tv:n med Hugo och kikar på "Barnkanalen" och morfar (alltså min pappa) ligger och sover i fåtöljen, man blir tydligen trött utav att köra från Gävle till Gbg;)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-07-09 21:25:02

hihi, ja spännande känns det allt! Men jag har börjat förstå det där med påsarna, ibland tänker man - vad har jag gett mig in på =)
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela