www.jagochpyret.blogg.se

Jobbat min första natt..

Publicerad 2011-09-17 07:14:53 i Inlägg från mobilen

Trött, trött, trött.. Jobbade min första natt mellan tors till fre (kl.21-7), men hade såklart bokat in en läkartid kl.8! Så det var bara att hålla ögonen öppna en stund till och vänta in läkartiden. Men tillslut kom jag hem och kring kl.10 somnade jag, men vid kl.13 var det dags att gå upp för då var det dags för dagishämtning! Jäklar va jobbigt det var att gå upp efter 3h, kände mig som en Zombie.. Så efter nästa nattskift ska jag INTE ha något inbokat förutom sängen!!!

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-09-17 09:10:34

Din stackare!Eller ska jag snarare säga,det där va la orutinerat! ; )

tro tusan att du va trött.Jag går omkring som en zoombie,bara Victor vaknar vid halvåtta på morgonen...ha ha ha

Men du,JÄKLAR va roligt för er!(huset)

Verkligen stort grattis!Det var ni SÅ värda efter allt letanda!Var blir det någonstans??

Hoppas ni får en härlig helg!stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela