www.jagochpyret.blogg.se

Varit och shoppat till syrrans twins..

Publicerad 2011-05-30 18:44:16 i Inlägg från mobilen

img_7329 (MMS)

Varit och shoppat till syrrans twins idag;) Jäklar va grejer jag tryckte ner i kundvagnen och hade jag haft ekonomin hade jag nog fyllt en till kundvagn;) Men nu är vi hemma i götet igen och påsarna är sorterade och står redo att följa med till Gävle! Näe nu ska jag vila.. Hade en hemsk migrän igår och behöver nog vila mig lite efter denna långa dag om jag ska unvika flera migränattacker!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-05-30 22:46:05

Ååå så kul med ullared!Skulle lätt kunna fylla 100tals vagnar när jag är där =)



Hoppas migränen ger med sig!

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-30 22:48:54

Jag gillar vad jag ser;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-31 22:27:43

åååå så roligt. shopping på gekås är grymme.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela