www.jagochpyret.blogg.se

Packat och klart!

Publicerad 2011-06-30 10:38:14 i Blandat

Om några timmar sitter vi förhoppningsvis inpackade i bilen och är på väg mot Gävle! Jäklar vad packning vi har, ser ut som om vi ska flytta dit.. Men det ska vi inte, sorry mamma och pappa:( Vi ska däremot lämna Hugo hos mamsen och papsen över helgen, då vi tar flyget upp till Luleå för att gå på bröllop! Sen på söndag är vi hemma i Gävle igen och på måndag far vi till stugan:) Ska bli sååå skönt med semester!

Blev "bara" sex väskor + en liten ryggsäck;)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-06-30 21:28:02

oj vad packning, det blir alltid mer än man tror. hoppas ni får ett super roigt bröllop och en go semester. kram på er

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-07-01 08:18:43

Vilken helg ni kommer att få!

O så bröllop mitt upp i.Underbart!!



Men nej??Är du en badkruka?!Förstår mig inte på er...ha ha ha Jag håller på o hårdtränar Victor för fullt. ; ) Poolen i trädgården igår o idag blir det badkaret.Men badkaret älskar han iofs...

Hoppas ni får en fantastisk helg!

O det tvivlar jag iofs inte 2 sek på.

Happy friday dessutom!Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela