www.jagochpyret.blogg.se

Packar, packar, packar..

Publicerad 2011-06-09 13:11:29 i Pyret

Packar, packar, packar.. Det är vad jag gör idag, samtidigt som jag bakar till min systers student;) För idag när Andreas slutat jobbet ska vi fara hem till Gävle och fira minsting syrrans student:) Är sååå stolt över att lillan tar studenten, hon har inte haft det lätt i skolan så detta ska firas! Eftersom mellan syrran ligger på BB med sina fina små pojkar så kommer hon inte kunna närvara, men man kan ju inte bestämma när man ska föda;) Men jag hade iallafall nöjet att prata med mellan syrran igår, hon var trött och hade väldigt ont men lycklig över att ha fått sina små söner:) Eftersom de är födda 8 veckor förtidigt så kommer det dröja innan de får komma hem, men med lite tur så kanske man kan komma till BB och hälsa på framöver;)

Denna cooling ser fram emot att få leka med sina kusiner;)

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2011-06-09 13:21:13

Packar också massor, ska nämligen flytta till en annan lägenhet med syster och mamma. Samtidigt som jag fixar massor inför min student 17 Juni ;D, och balen den 18:e xD. Blir lite mycket nu på slutet ;-)

Postat av: Larsa

Publicerad 2011-06-09 21:36:09

Vilken lirar-bild!=)

Postat av: Farmor

Publicerad 2011-06-09 22:48:07

Hu´go e inte denna killen då? Farmors älskling ha det så bra hos mormor, morfar, dina kusiner o mostrar. Kram.

Postat av: Carina

Publicerad 2011-06-10 11:27:06

Hu´go e inte denna killen då? Ha det toppen hos mormor,morfar,mostrarna o din kusiner. Hälsa alla, kram farmor.

Postat av: Lilla H

Publicerad 2011-06-10 13:48:01

han ser verkligen cool ut på bilden!

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-06-14 18:13:10

Han är ju såååååå coll!Se upp brudar,säger jag bara!Här kommer kungen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela