www.jagochpyret.blogg.se

Fy fan för mina jävla visdomständer! Varit...

Publicerad 2011-01-03 13:29:30 i Inlägg från mobilen

Fy fan för mina jävla visdomständer! Varit hos tandläkaren idag (tredje gången på 20 dar) och jag ska dit en fjärde gång imorgon! Idag fick jag bedövning pga värken, sen sköljde de och tvingade in en "gasbinda" i den lilla fickan med kortison på! Aj aj aj va ont det gör nu och då har jag fortfarande bedövning, vill inte ens veta hur det kommer kännas när den släpper:( Men imorgon ska man dit igen och plocka ur gasbindan och förhoppningsvis får jag en tid för att dra dessa jäkla tänder!

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-03 19:15:51

Din stackare!

Usch o fy fan för visdomständerna!

O så säger de att man är mamma LEDIG...ha ha ha

Allt bra med er annars?Massa kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-04 10:18:16

usch och fy. hoppas det går över snart! älskar dig

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-04 19:06:52

Å fy tusan!Din stackare!

Hoppas verkligen det blivit bättre idag!

Allt bra annars?Haft ett bra nyår?

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela