www.jagochpyret.blogg.se

Hämta ut kli-medicin..

Publicerad 2010-03-09 09:28:56 i

Filmen var helt ok igår, en "må bra" rulle tycker jag att det var! Man fick många goa skratt och Andreas höll nog på att kissa ner sig några gånger;) Idag blir det vila för min höft/rygg har gått på strejk efter hockeyn, promenaden och bion.. Så idag ska jag nog läsa lite, se nån film och bara ta det lugnt! Väntar även på ett samtal från MVC, de skulle ringa när mitt recept på Lergigan gick att hämta ut på apoteket.. Så jag hoppas att de ringer snart, för denna klåda är förjävlig! Vaknar på natten utav att jag ligger och kliar mig, så jäkla irriterande..

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-03-09 16:13:10

Skönt att ta det lugnt nu när det inte är så lång tid kvar. Såg att du hade bf en vecka före mig, visst börjar det bli lite pirrigt?



Det där med klåda hade jag förra gången jag var gravid, och som tur var gick det över direkt när våran lilla Elvira kommit ut :-)



Hoppas att du får en fin dag!



Nilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela