www.jagochpyret.blogg.se

Intensiv helg..

Publicerad 2010-02-07 11:02:54 i Blandat

Nu har Kiss-Doris med familj lämnat oss och åkt hem till Norge igen! Har haft en helg med en kryckpromenad på stan med syrrorna, de shoppade och jag hoppade efter.. Blev en lunch ute och sen schlagerafton med massa snacks;) Killarna körde en utgång på fredagen som resulterade i att min make fick dra hem en svåger som somnat på golvet på Burger King.. En rätt så intensiv helg, så nu blir det vilovecka för mig!


Sötisen Doris;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-07 17:45:27

Sötingen:) Tack för helgen, räknar redan ner tills vi ses igen:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela