www.jagochpyret.blogg.se

Trötterdag..

Publicerad 2010-02-07 17:50:58 i Graviditeten

Har varit en trötterdag idag, men nu sitter jag och följer min makes match på internet och hoppas att de vinner! Skulle egentligen ha kollat på matchen, men var/är helt slut i kroppen och orkar knappt ta mig ur soffan:( Men sitter hemma och håller tummarna och hoppas att han kan sätta nån puck utan att jag är där och kollar;) Imorgon ska vi till MVC och lyssna på Pyrets hjärta och kolla mina värden, har ju börjat samla på mig en massa vätska i kroppen så viktkurvan har nog skjutit i höjden.. Men men bara några veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela