www.jagochpyret.blogg.se

Tjuvstartat med julklappar..

Publicerad 2010-12-13 09:47:13 i Blandat

Gårdagen spenderade vi genom att först ta en sväng på stan för julklappsshopping, utan Hugo! Men när vi var klara med julklapparna
så for vi hem och hämtade Hugo hos farmor och snabbt hem igen för att packa om skötväskan. Sen var det dags att fara hem till Hugos farfar! Där bjöds det på god fiskgryta och en hel del julklappar, men
vi öppnade inte alla utan vi sparar några till julafton;)

Idag blir det en ganska lugn dag för jag känner mig inte riktigt kry, halsont och mör i kroppen:( Så det blir myskläder och soffläge för oss!


Dessa figurer fick Hugo igår:)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-12-13 10:17:58

söta=)

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-12-13 19:39:15

God kväll..Vill med ha den nallen till min prins men de kostar en del så vi får allt se,,han har så mycket annat skoj att leka med.Ha en skön kväll.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela