www.jagochpyret.blogg.se

Tänder på "G" igen..

Publicerad 2010-12-01 19:03:09 i Pyret

Idag har vi bara tagit det lugnt för min lilla älskling har feber, snuva och nyser titt som tätt:( Men med tanke på hur mycket han biter och tuggar så är det nog tänder på "G" igen.. De första små tänderna han fick var inte alls lika jobbiga, han kanske var lite kinkig men han kunde iallafall somna om när man stoppade i nappen. Men under natten som var så satt vi i soffan mellan kl.01-05, Hugo var ledsen och kunde inte komma till ro mer än 10 min åt gången:( Och under dagen har han varit lite kinkig och klängig, men efter vällingen kl.17 så blev det fart på honom! Han sprang runt i gåstolen och upptäckte kulorna som hängde i granen, så nu får vi nog ställa något framför den när Hugo använder sin gåstol annars får han väl granen över sig;)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-12-01 20:55:31

Hihi... jag gillar att göra småsaker i vardagen som överraskar och att komma hem till dukat bord med god mat brukas uppskattas här hemma !



Hoppas tänderna tränger fram snart så ni slipper allt det jobbiga som kommer med det. De där perioderna och faserna är inte det minsta kul !

Kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-02 09:20:16

Godmorgon vännen!

Stackars liten då...Hoppas de tränger i geom snart så han slipper det onda.Usch o fy.

Men se upp med den tidiga julgrans-plundraren!hi hi

Han ser oerhört nöjd ut!Vad ska ni hitta på idag?

massa kramar

Postat av: Rebecka & Alva

Publicerad 2010-12-02 09:54:15

Ja vi bor i Vetlanda =).. Liten men ack så mysig stad.



hihi vilken söt pojk ni har =)

Jag har en känsla av att jugranen i år i kommer få stå på sin plats så länge ;)

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-12-03 14:58:08

att det ska vara så jobbigt med tänder för dom små :( jag fick tydligen min första när jag var 4 månader, så det kanske dyker upp en på Lo snart!

fint med granen, mys!



kramar & mysig fredag på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela