www.jagochpyret.blogg.se

Hugo i nya stolen..

Publicerad 2010-08-06 06:55:26 i

Igår for jag och Hugo till IKEA för att köpa en stol till honom, vi lär ju ha en sådan nu när han ska börja äta! Det blev en stol som var lätt att plocka isär så att vi kan ta med den när vi far upp till "tjocka släkten" i Gävle och hälsar på. Sen så har ju Hugo och jag önskat oss en STOKKE tripp trapp stol, så får se om den önskningen slår in;) Men han verkade iallafall trivas i sin nya stol, han satt i den en stund på eftermiddagen och lekte med sina leksaker. Men han spydde ett flertal gånger, så kläderna ligger i tvättmaskinen, leksakerna är sköljda och golvet upptorkat! Vår lilla kille är en riktig spymaskin, jag tvättar minst en maskin spytvätt varje dag..
Tur att man har tvättmaskin i lägenheten annars hade jag nog blivit tokig! 


Först satt Hugo med mig i köket när jag lagade mat..


Sen satt han i vardagsrummet och lekte lite;)

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-08-06 11:59:14

ja:) ja det måste ni verkligen göra! ni kan ju till och med få sova över;) haha! kommer ni upp mot dalarna något i framtiden? så tråkigt att vi sågs så snabbt på midsommar..vore kul att träffa er lite mer! nu drar ju säsongen igång också, då lämnar ju inte mannen orten precis:)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-06 14:29:26

Så söt han är:)

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-08-07 20:32:17

Vad bra han ser ut att sitta i den. Han är ju så söt, längtar t september då vi får träffa er igen. Kram Mor(mor)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela