www.jagochpyret.blogg.se

Systermys..

Publicerad 2010-08-21 22:13:44 i

Imorgon kommer Maja och hon ska bo hos oss i 3 veckor! Så det blir systermys, med vin, en massa prat och sen ser nog moster fram emot att busa en massa med Hugo:) Hon ska även hjälpa mig att promenera bort dessa jäkla mammakilon och jag ska hjälpa henne att INTE tänka på allt som är jobbigt i hennes liv just nu! Så nu ska jag bädda hennes säng, lägga fram handdukar och se om jag hittar en chokladbit att lägga på hennes kudde;)


Maja & Jag

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-22 09:32:57

Sicken service;)

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-08-22 22:39:31

Verkar mysigt! När jag kommer ner får du lägga en påse pulversoppa på kudden, haha! Kram Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela