www.jagochpyret.blogg.se

Gävle-Kolmården-Österlen..

Publicerad 2010-08-01 19:48:02 i

Jag och Hugo har varit på en 3-veckors semestertrip!
Här kommer lite bilder från vår semester..

*GÄVLE*


Först var vi i Gävle och firade gammelmomos 80-årsdag!


Passade även på att bada lite;)

 

* KOLMÅRDEN *


Morfar, Mormor, pappa och lilla Hugo sovandes i vagnen..
(Mamman fotograferade)


Hjorten och älgen latade sig tillsammans..


Björnen sover inte..


Bus på hotellrummet med pappa;)

* ÖSTERLEN *

Ligger i soltältet och har det skönt..


Hugo och Mia testar att doppa fötterna i havet;)


Mysiga sommarkvällar med god mat var det nere i Skåne!

 

 

Kommentarer

Postat av: Sara Larsson

Publicerad 2010-08-01 21:39:48

Ser ut som om ni har haft det underbart! =) När var det du skulle komma till sthlm. Mitt minne är kasst hehe.. kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2010-08-02 10:47:48

Jag ville ju också vara med!

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-08-04 11:10:25

Ser ut som om ni haft det jättebra! Själv sitter jag och tittar ut på ösregnet och laddar för att åka och handla.=) Ha en bra dag! Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela