www.jagochpyret.blogg.se

Länge sen..

Publicerad 2013-12-12 20:19:32 i Inlägg från mobilen

Det var länge sedan jag skrev nåt här, men livet är ett mindre kaos.. Att vara mamma, fru, student och hinna med att träffa familj & vänner är inte lätt. Men nu är det bara en vecka kvar i skolan, sen är det looooov!!! Fruktansvärt skönt:) Fast jag ska väl inte ropa "hej" än, har en tenta på onsdag som ska skrivas. Så det är bara att bita ihop och försöka få in ett gäng (alldeles för många) latinska ord samt lära mig hur respiration- och cirkulationssystemen funkar! Ska även hinna med en helg i Ängelholm, med hockey, julklappsshopping och familjemys:) Bara att köra på, KBK!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela