www.jagochpyret.blogg.se

"Herr Feber" är här igen!

Publicerad 2011-10-16 22:52:12 i Inlägg från mobilen

img_1878 (MMS)

Nu har "Herr Feber" kommit på besök igen och denna gång tog han med sig sin kompis "Ögoninflammationen"! Tycker så synd om min lilla Sötnöt, han är helt röd i ögonen, svullen och kletig:( Så idag har vi tagit det lugnt och kikat på film.. Han valde film själv och kors i taket han valde INTE "Shrek", INTE "Spirit", utan "Miracle";) Men nu ligger min lilla febriga unge och sussar sött! Jag däremot väntar på att mannen i huset ska komma hem, han har varit borta heeela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela