www.jagochpyret.blogg.se

Medicinerna för natten är fixade..

Publicerad 2011-10-22 23:10:54 i Inlägg från mobilen

img_9005 (MMS)

Nu är medicinerna för natten fixade och det gör ont att se min lilla Sötnöt så ledsen när vi ska ge honom dem:( På dagen när han tar dem går det jättebra, men på kvällen/natten vill han inte alls! Han skriker, spänner och slänger sig, allt för att slippa.. Man känner sig som världens sämsta mamma när man tvingar i honom. men det är bara att bita ihop och tänka på att vi gör det ju faktiskt för att han ska bli frisk! Så nu hoppas jag detta ger med sig snart och att Sötnöten slipper ännu en helvetes natt med tårar och panik-skrik.. Håller tummarna!

Kommentarer

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-10-23 07:49:31

Stackars liten som är sjuk. Hoppas han blir frisk snabbt!

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-10-23 16:10:43

Inge roligt att vara så långt borta när gobiten är dålig...massor med kramar till er alla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela