www.jagochpyret.blogg.se

Helvetes natt!

Publicerad 2011-10-19 08:31:54 i Inlägg från mobilen

Hugo har inte kunnat sova pga den höga febern och hostan, så kl.22 for vi till "jouren". Läkaren lyssnade på lungorna och Hugo fick andas in ventoline. Sen skrev han ut recept på antibiotika och ventoline till lilleman, så nu hoppas jag att det kommer börja bli bättre! Tycker så synd om min lilla kille som inte kan sova.. Under natten som varit har han sovit PÅ sin mamma (mig) och vaknat upp och hostat/skrikit stup i kvarten:( En riktig helvetes natt!

Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2011-10-19 09:22:35

Usch!! Hoppas han blir bättre snart! Kramar

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-10-19 16:15:00

Stackars liten...hoppas det vänder nu när han fått medicin. Mormor skickar krya-på Hugo kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela