www.jagochpyret.blogg.se

Plötsligt h(t)änder det!

Publicerad 2010-10-27 13:49:02 i

Näe inte någon lottovinst, men 2 st TÄNDER har börjat kika upp i sötnötens mun:) Fick syn på de små gaddarna idag vid ett blöjbyte, vassa som bara f*n! Jag som trodde att han skulle följa i sin mammas fotspår och få tänder först vid 13 månader, men lilleman var lite snabbare än vad jag var;) Så nu ska jag se till att lilleman har sina bitringar inom räckhåll och mirakelsalvan från USA ska letas fram utifall sötisen blir kinkig. Har inte lyckats få dem på bild ännu, men har ju bara vetat om dem i några timmar och de är ju inte direkt stora;)

 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-10-27 16:00:06

sv: haha ja varför inte? :D

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-27 18:39:10

Åhhh vad kul :)

Hoppas han inte får allt för ont av dom.

Kramar

Postat av: Anna - Mamma till Kevin

Publicerad 2010-10-27 18:52:36

Tack! :-)

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-27 22:56:48

ååå, avd skönt att do kom upp till slut. Va rediga vi är som väljer nyttigt =) nu sak det bara hålla i sig också. Hoppas ni får super bra för lägenheten och att ni hittar ERT hus. kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-28 07:58:24

Grattis till guldklimpen!!

O till stolta mamman oxå så klart!

Spännande!Verkar det göra ont o så för honom?

Hoppas ni har en mysig morgon!Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela