www.jagochpyret.blogg.se

Idag har jag haft en..

Publicerad 2010-10-26 18:57:39 i

Idag har jag haft en städ-tvätt-och-rensar-dag! Tvättat flera maskiner, dammsugat, torkat golven och nu sitter jag med saker överallt eftersom jag såklart skulle börja rensa i olika lådor.. Men vi har även hunnit med att gå på en husvisning:) Det var alldeles lagom för oss, men vi antar att även detta kommer fara iväg i pris:( Så nu ska vi börja köpa trisslotter! Men varför ska det vara så jäkla dyrt att köpa bostad, är alla miljonärer förutom vi???

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-10-26 19:07:14

Vad duktig du har varit! Lust att städa å tvätta här med? :P Håller tummarna när det gäller trisslotterna :D

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-26 22:14:45

Redigt tös, jag ska köra ett race på torsdag.. städa, tvätta, damma, dammsuga ja hela biten.. Hoppas verkligen huset blir ert och att det inte skenar.. anledningen till att vi kunnat köpa är för att vi har renoverat 2 lägenheter innan och gjort oss vinster på dom, så ingen miljonär här heller.. annars hade jag delat med mig =) kram på dig going

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-26 23:24:55

Man kan bli svindeppig av det här med

budgivningarna!Men va tusan,vi trodde ju aldrig vi skulle få detta huset heller,men det fick vi!

O vinner jag någonting så finns det fasiken hopp för alla!Håller tummarna för er vännen!

Massa kramar till er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela