www.jagochpyret.blogg.se

Husvisning..

Publicerad 2010-10-28 09:11:16 i

Igår var vi på ännu en husvisning (har varit på 4st sista tiden) och detta lilla radhus föll oss verkligen i smaken. Det är en del (massa) som behövs göras men man får väl inse att man kanske inte kan få allt tipp topp på en gång! Känns som om att det är någon sorts hysteri nu och att alla ska ha det ursnyggt och nyrenoverat, alla ska liksom bo i nån sorts tidningsartikel.. Jag älskar att kolla i dessa tidningar och skulle gärna ha det så, men kanske får inse att det inte går på en gång! Man får liksom ta ett rum i taget och sprida ut renoveringen, annars blir det väl parterapi och nudlar ett bra tag framöver;)


Härlig inredningsbok..

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-28 09:35:07

Åh vad roligt!

Ska ni lägga bud oxå?

Jag tror nog fasiken inte man kan hitta ett hus som är HELT i ens smak.Renoverat o svinsnyggt.

Inte om man inte har en 5-6 miljoner o leka med...

O dessutom så blir det ju alltid mer personligt om man fixar det själv!Håller tummarna!Kramar

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-10-28 10:38:07

Kom till stället =)

Postat av: Maja

Publicerad 2010-10-28 11:46:55

Jag vill också kika hus, dock får jag nöja mig med lägenheten ett bra tag framöver:) hörde att familjen ska ner till er på söndag, mys! Saknar er så... Förresten, har du börjat med min inflyttningspresent än?:) kram!

Postat av: Elena

Publicerad 2010-10-28 11:53:03

Ja, man får ta ett rum i taget som du säger. Vi har precis köpt ett hus och det är klart det finns saker och göra, men man måste bo in sig först för att verkligen känna efter hur man vill ha det! :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-28 15:55:31

Lite mitt i veckan mys mår alla bra av ;)

Åh va kul med husvisningar !! Var detta dyrt från början och ska ni lägga bud ?? Jag vill vveta allt !! Kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-28 20:18:32

Ja, jag är väligt nöjd med köpet och ännu mer nöjd meed att viggos snälla farfar betalade den. Det där var en utgift jag skjutit framför mig och försökt blunda för. Denna månaden hade vi nog med räkningar ändå eftersom resan skulle betalas, men löste det sig ju och jag slipper tänka mer på det :)

ha en mysig kväll! kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-29 11:00:44

Ja men GÖR det!!Hade ju vart hur kul som helst!

Kan vi både promenera o dricka vin o buta en massa käcka tips både gällande barnen o ev husköp.ha ha ha



Trist att de la över!O nu kommer du säkert att hata mig o förlåt att jag säger det MEN det var väl inte meningen att ni skulle ha just DET huset då...

FÖRLÅT!Jag blev själv lack när alla höll på o tjöta om det,men det stämmer faktiskt...Även om vi va med o budade på andra hus innan detta,så var det faktiskt först detta som verkligen kändes som DET.

Ja ja Slut-tjötat!

Erat hus kommer så klart!håller tummarna.

Hoppas du får en riktigt härlig fredag!Kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-29 14:27:54

Åhhh hoppas ni hittar erat drömhus snart :)



Jag trodde faktiskt det sulle vara svårt att göra pumpr har aldrig gjort det innan, men det var det inte, det jobbiga var att gröpa ur allt kött :/

Tycker absolut du ska pröva!



Ha en underbar dag!

Kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-29 16:37:20

Va tråkigt, men då dyker det säkerligen upp ett bättre hus till er framöver förr jag tror allt har en mening :)

Jobbet gick bra, det var super kul att komma ut lite men jösses va det är jobbigt att stå en hel dag ;)

kramar

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-10-29 16:58:22

Ja usch... renovering kan ta dö på vilket förhållande som helst ;) Hoppas du får en fin fredagskväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela