www.jagochpyret.blogg.se

Bowling..

Publicerad 2010-10-30 12:45:08 i

Skönt med en myskväll igår:) Har inte direkt varit bortskämda med sådana, men nu när Andreas bytt jobb så kommer fredgarna vara heliga myskvällar för familjen Carlsson:) Lilleman somnade runt klockan halvsju så jag och mannen fick lite egentid också, det kan ju behövas ibland;) Vi satt och kikade på Idol, satt och svor när inte gubben åkte ut, vi har lite svårt för honom i detta hushåll!

Men men det var igår nu är det ju LÖRDAG och idag är det bowling som gäller:) Klockan fyra börjar vi och vid fem antar jag att mannen har vunnit, sen kommer nog Erling, sen Svärmor och jag hamnar nog på en sistaplats, men känns som det kvittar;)

 

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-11-01 09:05:21

Det är ju så jäkla roligt med bowling!

Vadå,mannen vinner??Knappast!

Hoppas du spöade skiten ur honom!ha ha ha

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela