www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 21 – Det här får mig att gråta..

Publicerad 2010-12-21 14:17:41 i 30 dagar av sanning

Jag är en sådan person som gråter när jag ser "hitta-en-familj-i-kris-och-ge-dem-ett-nytt-hus program" och när jag ser olika galor på tv som hålls för att hjälpa barn i andra länder som lever under hemska förhållanden då gråter jag som ett barn. Men sen finns det något som berör mig extra mycket och det är barnen jag mött på mitt jobb som blivit änglar! Att se ett barn dö och se smärtan i deras föräldrars ögon är något som gör fysiskt ont i en:( Det är inte rättvist, barn ska inte dö före sina föräldrar! Detta får mig att gråta..





Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-21 14:42:33

Jag är samma gråta människa,

väldigt känslig med andra ord och nu när man fått barn ska vi inte tala om hur känslig jag blivit.

Kramar

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-12-21 22:25:05

Jag är lika blödig som du =)

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2010-12-21 22:29:50

Åh de där TV-programmen är ju fullkomligt livsfarliga...

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-12-21 22:43:28

Usch, jag kan bara hålla med!:-(

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-12-22 07:32:50

Å fy fan!Rent ut sagt...Det måste ju vara bland det absolut värsta man kan se...Ryser vid blotta tanken.



Å stackars er!Hoppas verkligen att både du o prinsen mår bättre idag.Tur att din karl är hemma o tar hand om er.Det är kärlek det!

ha ha ha Visst är det så.När man ÄNTLIGEN tar tag i o framkalla korten,så ska det fixas ramar sen...

Men vem har tyckt att det är tråkigt på IKEA liksom???ha ha ha Måste dit snart igen!Fler ramar tack.Men kul att du gillade dom.Blev jag glad!

O tack för dina supergulliga ord.Nu är både Victor o jag tokmalliga!(o hans farsa med så klart)

Massa massa kramar till dig o finaste Hugo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela