www.jagochpyret.blogg.se

Livet rullar på!

Publicerad 2013-05-03 14:42:04 i

Livet rullar på och barnen växer (utvecklas) så det knakar! Hugo säger så mycket tok, man får skratta en hel del när man umgås med honom;) Eveline vägrar fortfarande gå, men hon kryper väääldigt snabbt;) Om några veckor ska vi åka utomlands och nedräkningen och mina "detta-måste-jag-ha/fixa-inför-resan-listor" har börjat! Jag brukar vanligtvis vara färdig med packningen en vecka innan vi ska åka och jag tror jag kör samma visa denna gång;)

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2013-05-04 05:05:00

Jag tror också du kommer vara färdig en vecka innan...och det kan ju vara väldigt skönt, då slipper du stressa sista veckan:)Vad härligt det ska bli för er att komma till värmen och soolen:-)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela