www.jagochpyret.blogg.se

Trött, men lycklig..

Publicerad 2012-05-03 16:45:55 i Inlägg från mobilen

Eveline är ett litet matvrak:) Hon hade fått "godkänt" av bvc-sköterskan om hon hade gått upp 300g på 2 veckor, men hon hade gått upp 700g! Så det blev ett "MVG";) Nu ligger matvraket och sover och jag sitter i soffan och myser med min 2-åring framför denna veckas favvofilm "Tomte Tass":) Jag är så fruktansvärt lycklig att jag fått mina Sötnötar, men jag måste erkänna att det är väldigt jobbigt just nu och uppdateringarna här på bloggen kommer nog vara lite mer utspridda.. Men nu ska passa på att mysa vidare med 2-åringen innan matvraket vaknar och vill käka;)

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-05-03 18:50:12

Ni får ta med Hugo t Tomteland när ni är i Leksand framöver:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela