www.jagochpyret.blogg.se

Kors i taket..

Publicerad 2012-05-24 18:54:09 i Inlägg från mobilen

Haft en väldigt skön dag med strålande sol och nöjda barn! Kors i taket;) Fast Hugo har ju spenderat 5 timmar på dagis också:) Men när han var på dagis så passade jag på att sola, plantera blommor och sortera tvätten! Eveline har mestadels sovit, bortsett från en skrikperiod kring kl.10.. Sen nu på eftermiddagen så har Hugo badat och Eveline har legat på en filt och sprattlat;) En helt ok dag helt enkelt och det var på tiden att vi fick en sådan tycker jag!

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-05-25 07:38:18

Han är ju bara för go, sötnöten:-))

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-05-30 07:29:02

underbar bild på goingen!

Hoppas allt är bra med er!

Saknar dina inlägg...

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela