www.jagochpyret.blogg.se

Det blir bättre..

Publicerad 2012-05-01 16:30:36 i Inlägg från mobilen

Livet är inte alltid lätt, allra helst inte om man lider av sömnbrist! Plussa på en tvååring och ett spädbarn på denna trötta mamma så har du en mindre rolig kombo.. Jag är totalt slut och tårarna är många, men jag vet att det kommer vända! Med lite (mycket) hjälp så kommer detta ordna upp sig.. Det gäller att skippa alla måsten och ta en dag i taget och intala sig själv att det blir bättre! Det blir bättre, det blir bättre, det blir bättre..

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-05-02 00:49:02

Det kommer att bli bättre, gumman❤ Du måste bara få "tillbaka" lite/mycket förlorad sömn och det kanske tar lite tid men bättre blir det...Kram Mor💓

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela