www.jagochpyret.blogg.se

Twinsen är på väg..

Publicerad 2012-03-08 09:43:25 i Inlägg från mobilen

Känner mig lite lätt mörbultad idag, men ändå piggare än vad jag trodde att jag skulle känna mig! Nu ska jag "hoppa" ur min pyjamas och om en stund ska jag få skjuts av svärmor till affären:) Lär inhandla lite saker eftersom vi får gäster! Mina systrar och twinsen är på väg ner till oss:) Ska bli så mysigt att ha dem här, en systrarna Carlsson helg! Sen får vi ju inte glömma att kusinerna kommer kunna busa hela helgen;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-08 15:26:16

Sicka goingar de är!o vilken härlig helg du har framför dig!

o heja dig som gjort Ullared med magen!

Var det något som du var lite sådär extra nöjd med?

Är så sugen på att åka dit igen!

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela