www.jagochpyret.blogg.se

Medicin-Cocktail!

Publicerad 2012-03-28 19:49:41 i Inlägg från mobilen

Efter att ha spenderat nästan ett dygn på BB, så har vi nu packat ihop och farit hem. Vi for förbi apoteket på vägen hem för att hämta ut sömntabletterna och de lite starkare värktabletterna.. På Apoteket frågade de mig hur jag mådde och om jag ville ha lite vatten och sätta mig ned, men jag sa såklart "Näe det är ok".. Jo men visst! Så fort jag klev ur bilen när vi kommit hem så började jag kräkas, snacka tur att jag hade spypåsarna nära! Så det var bara att gå raka vägen till toan och där stannade jag en stund:( Men nu ska jag försöka äta lite (hoppas jag får behålla maten), sen om några timmar ska jag trycka i mig min lilla medicin-cocktail och hoppas därefter på sömn!

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-03-29 07:48:41

Stackars stackars dig!

hoppas du fick behålla maten

o mår betydligt bättre idag.



Inte ok att "luras" så! ; )

Va rädd om dig!kRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela