www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-01-25 12:08:01

Fina magen !! tänk, det är inte långt kvar nu :)

Kram

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-01-27 12:36:23

En fin mage på en fin dotter...Kram <3

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-02-06 06:56:37

Godmorgon sötmage!; )

Måste först bara säga att det inte går att kommentera inläggen här ovan.Finns liksom inga "fält" att fylla i..

Jädrar vilken lycka i bollhavet.Det är ju ett helt sådant man vill ha hemma!Fast INTE så de ligger över hela huset dock...ha ha ha

O Hugos nya gömställe var ju enastående.

Så jädra go va!

stor kram på er

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-02-20 13:43:33

O så hamnade jag här igen! ; ) Kan ff inte kommentera här ovanför...



hugo måste vara den hetast hockey lirar´n någonsin.

Sen tycker jag iofs inte om färgvalet på hans tröja...ha ha ha KRAM på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela