www.jagochpyret.blogg.se

Snart får vi besök!

Publicerad 2012-02-13 17:46:38 i Inlägg från mobilen

Förkyld, hängig och fogar som jävlas, så ser min vardag ut! Men man får väl vara glad att man gått på havandeskapsledigt och har möjlighet att vila om dagarna.. Önskar bara att jag vore lite piggare och orkade göra lite mer "fix & trix" innan baby nr.2 kommer! Men på torsdag kommer Mams, Paps och Lady ner och hälsar på oss, ska bli så skoj att de kommer ner:) Papsen ska lira nån veteranturnering, så vi lär ju ta med Hugo och kika på när mofa spelar;) Mamsen däremot kommer nog vara supertrött eftersom hon kommer hem från USA på tisdag.. Så det blir nog en helg full med hemmamys, blandat med lite hockey;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela