www.jagochpyret.blogg.se

Kuddar överallt!

Publicerad 2012-02-07 17:00:09 i Inlägg från mobilen

Idag har denna preggo-mamma inte gjort många knop.. Har bunkrat upp med kuddar mellan mina knän, bakom ryggen, under magen och försökt sova! För att sova på natten är inte alls lätt nuförtiden, har ont och ett litet Frö i magen som kör MMA! Men fick iallafall ett ärende gjort under förmiddagen, inhandlade 2st bh:ar till mina växande bomber;) Men nu är det återigen soffläge och kuddar överallt som gäller!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-02-08 08:56:16

haha... just den där delen av att vara gravid saknar jag inte ;)

Men jag hoppas att du kan ta ta dig tid att vila lite då och då även dagtid !

kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-02-09 13:46:54

Jag kan ff inte kommentera inläggen här ovan...

Försöker du spärra av mig eller??? ; )

Underbara bilder på Hugo!

O du? Din mage är ju verkligen SUPERfin!



ha ha ha Grym lunch du gjorde!Måste jag oxå pröva någon dag. Steka korv känns dock lite jobbigt...

KRAM

Postat av: Jannie

Publicerad 2012-02-17 07:40:17

godmorgon kändis dottern!; )

Kan ff inte kommentera inläggen här ovan...

hoppas du känner dig lite piggare idag.Satan vad skit det är som går just nu...

hoppas ni får en riltigt härlig helg med det fina besöket!

O TACK för alla goa ord till Victor!KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela