www.jagochpyret.blogg.se

Tack för morfinet!

Publicerad 2012-04-03 07:19:27 i Graviditet Nr.2

Ligger i sjukhussängen på BB och tar det lugnt:) Har haft en bra natt, kors i taket! Har sovit i 4,5 tim och slumrade även om 2 tim imorse när jag vaknade:) Så skönt att det finns morfin som kan hjälpa en att slappna av, bli värkfri och få sova! Har precis pratat med Andreas som skulle fixa lite jobbsaker innan han skulle fara hit, så nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan han kommer. Sen är det väl bara att vänta på vad läkaren har att säga..

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-04-03 08:10:54

Vad skönt att du kunde få lite sömn iaf...❤❤❤

Postat av: Mikaela Salesjö

Publicerad 2012-04-03 08:27:27

Tränker på dig, Anna och hoppas allt går bra! Styrkekramar Mikaela

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-03 10:43:28

Håller tummarna att bebis kommer snart och ja morfin kan verkligen göra underverk ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela