www.jagochpyret.blogg.se

På rymmen..

Publicerad 2012-04-22 22:25:56 i Inlägg från mobilen

Under gårdagen hade vi besök av M & E och lilla Felicia och Lukas, trevligt trevligt:) Men när de skulle åka så gick Andreas med för att ta parkeringskortet och jag var inne ensam med barnen. Efter en liten stund kände jag att det drog och tittade ut i hallen och såg att dörren var ÖPPEN! Jag sprang ut och skrek efter Hugo.. Hittade honom stående MITT PÅ vägen! Där stod han i sina strumpor och såg ledsen ut och sa "Elicia"! Mitt hjärta slog trippelslag och tårarna bara rann, älskade unge inte rymma från mamma! Så nu kommer vi aldrig mera glömma att stänga grinden..

Idag har vi hållit oss inne och Hugo har inte försökt rymma till "Elicia";) Han har däremot varit hängig, så vi fick avboka dagens besök av E & L och lilla Tyra. Men vi får boka in en träff en annan dag:)

Nu däremot är det snart dags för denna mamma att pumpa och sen kallar sängen!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-04-23 08:14:35

Usch vad obehagligt! Tur att det inte var någon fara med lilleman<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela