www.jagochpyret.blogg.se

Amning, amning, amning..

Publicerad 2012-04-06 18:21:41 i Graviditet Nr.2

Det gick både bra och mindre bra på "Östra".. Hörseltestet gick toppen, men vikten är för låg så vi ska dit igen imorgon! Sen skrämde de upp oss med gulsot och inläggning, men provsvaret visade inget! Men tack för "hotet" om inläggning, det behövde jag verkligen såhär "Dag 3"!!! Känns som om man har hormoner (humörsvängningar) så det räcker och blir över idag så inga mer "hot" om inläggning och absolut inga mer frågor om den förbaskade j*vla amningen! Varför denna ständiga fråga om amning??? Mödravården har verkligen förmågan att få en redan stressad mamma att stressa ännu mer ang amningen.. Nu har jag bestämt mig för att SLUTA stressa och inte svara på frågor om amningen! Men ni kan vara lugna, Eveline svälter inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela