www.jagochpyret.blogg.se

Har inte haft ork eller lust..

Publicerad 2011-09-11 21:23:36 i Pyret

Har inte haft ork eller lust att blogga de sista dagarna, har tänkt väldigt mycket sen flygkraschen och insett att livet verkligen kan ta slut när som helst! Sen att jag är uppväxt i hockeyvärlden och vet hur liten den är och hur många som är berörda utav det som hänt gör ju inte saken bättre:( Jag lider verkligen med alla som förlorat sin man, pappa, son, vän och kan inte förstå varför det måste hända! Sen är det ju även den 11 september idag och det är ju också en sorgens dag, men vi har försökt vända denna dag till någonting positivt och för oss är denna dag Hugos dopdag:) Sen lär jag ju erkänna att vi kanske inte hade valt denna dag om det nu inte vore så att det var det enda datum som passade, men nu är det iallafall 1 år sedan vår lilla Sötnöt döpte sig!

Sötnöten idag!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-09-12 22:09:40

hahaha, skönt att det inte bara är jag som mutar min unge =) när inte ens det funkar i bland blir jag galen.. tålamod =)



jag säge alltid det känns det som men han e så sjukt söt er lilla goding, å vilken stor kille han är nu. shit så fort det har gått. kram kram

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-09-13 10:27:46

Ja tänk vad tiden går...saknar mormors "gobit" m fam Stor kram på er <3

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-09-14 08:15:51

lika söt då som nu !! Pratar han mycke eller är det mest "ljud" som kommer ?

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-09-14 10:00:03

Vilka fina bilder! Ibland orkar/hinner/vill man inte, så är det bara!

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-09-14 22:47:08

Världens sötaste Hugo!



Ja fy fan säger jag bara.Känns ff helt ofattbart med den olyckan...Så jäkla fruktansvärt.Så orättvist.Såg en massa bilder från Stefans bröllop.De såg så underbart lyckliga ut...

Massa kramar till dig

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-09-15 11:18:04

Så fin han är ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela