www.jagochpyret.blogg.se

Vi sitter i bilen och väntar..

Publicerad 2011-05-13 16:10:26 i Inlägg från mobilen

img_2871 (MMS)

Vi sitter i bilen och väntar på att Andreas ska komma ut från jobbet! Har varit på vift hela dagen, haft en "play date" i Kungälv med Adam och hans lilla 6 veckors bror:) Efter det har Hugo agerat smakråd åt mig när jag letat bikini.. Helt jäkla omöjligt att hitta! Får bege mig ut på jakt i helgen igen och se om det finns nån bikini åt denna kropp!?  Har även pratat med lillsyrran som blivit inlagd idag:( Hennes tvillingar verkar vilja ut alldeles för tidigt! Så nu är det sängläge, dropp och kortison som gäller för henne! Håller alla tummar vi har för henne och de små och självklart för den nervösa hårbollen till sambo hon har med;)

Kommentarer

Postat av: Ann-Charlotte

Publicerad 2011-05-13 18:49:37

Hoppad allt går bra för din syster:):) Mysigt med bebisar. Eva Nette har massor av bra bikinis till oss mammor. Höga trosor som täcker. Såg även en jätte fin bikini från aridased rejäla shorts på stadium. Hoppas du hittar en fin bikini. Kram

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-05-13 21:19:42

Hoppas det g¨r bra för henne! Trevlig helg!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-13 21:41:19

Hoppas de små liven håller siginne i din systers mage ett tag till, när är det bf?



Har sett att H&M har massa bikinis men som sagt det ska ju passa, ren djungel det där med bikini.



Kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-14 06:16:19

Moster ligger uttråkad på bb... Har vaknat varannan timme inatt och kl5 kunde jag inte somna om något mer, KUL! Vi får hålla tummarna att allt ser bättre ut idag så att jag kanske får åka hem, pallar inte en natt till själv här...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela