www.jagochpyret.blogg.se

Vi såg "No Strings Attached" på bio igår..

Publicerad 2011-05-01 07:24:48 i Inlägg från mobilen

img_1805 (MMS)

Vi såg "No Strings Attached" på bio igår, den va toppen! Både jag och Andreas tyckte om den och vi gick lyckliga och löjligt nykära från biosalongen;) Jag har tur som har en man som har samma filmsmak som jag, vi är riktiga suckers för filmer med lyckliga slut;) Och som de trötta småbarnsföräldrar vi är så slocknade vi så fort vi kom hem.. Måste nog börja ta koffeintabletter den dagen vi vill börja försöka få syskon, för jag tror det blir svårt att göra syskon i sömnen;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-01 08:29:29

Haha jag ska köpa lite koffeintabletter till er när jag och Markus kommer nästa helg:)

Postat av: micka

Publicerad 2011-05-01 13:21:54

visst var den mysig ! :)

Postat av: Jannie-mamma till Vicor

Publicerad 2011-05-02 06:49:27

ha ha ha Du är la för go!

Har ni några andra tips än koffeintabletter så tjoa till.Samma sak här.somnar jämt!



Har Hugo både kavaten o adidasen??sicken Lyx-lirare!

De vita stan smithen du pratade om är oxå toksnygga!Måste komma iväg o shoppa lite någon dag!

KRAMAR

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-05-02 12:18:35

Åååå den måste jag se, har med en kille med sådan smak så man behöver ingen övertalning vilket är skönt!!



Skönt med lite date sådär det behövs in i mellan!!



MVH

Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela